16.6. oman kylän iltakokeessa sujui meillä kaikki vallan mainiosti. Lähtöasetelma oli kyseenalainen: olin niin väsynyt töistä ja kaikista riennoista, että olin kokeen alkaessa jo ihan nukuksissa. Piristyin sentään, ja onneksi Gn suoritusnumero oli 3. eli just mulle sopivassa kohtaa. Kotkassa olin viimeinen, ja olin jo ihan kyllästynyt odotteluun.

Paikallamakuu aina vähän hirvittää, ja erityishirveää oli nyt myös hyppy. Se on mennyt kolme edellistä kertaa nollille, kerran mölleissä ja kaksi kokeessa. Maanantaina vesisateessa vielä yritettiin hiulata kohdilleen...

Tuloksiin olin mielettömän tyytyväinen. Gösta pani taas parastaan, minuakaan ei paikallamakuun jälkeen jännittänyt, olin ihan malttamattomana menossa kehään. Fiilis oli ihan uskomattoman hyvä. Ja mikä parasta, sai tehdä Göstan kanssa ihan kahestaan :)

1. Paikalla makaaminen 9 (kenotti, 2 ylösnousukäskyä jännityksestä johtuen)

2. Seuraaminen 8,5 (pientä aaltoilua ja välillä edistää perusasennossa + kenottaa välillä)

3. Maahanmeno 8,5 (menikö hieman hitaasti, en tiedä)

4. Luoksetulo 9 (eteni ehkä pari metriä)

5. Seisominen 9

6. Noutaminen 8,5 (roikotti ja ennakoi aavistuksen sivulle tulossa)

7. Kauko-ohjaus 10 (tää on Göstan spesiaali)

8. estehyppy 9,5 (jeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssss!!)

10. kokonaisvaikutelma 8 (en kuullut perusteluita kun tuuletin tuota hyppyä)

Tietenkin odottamaton voitto ja KP lisäsivät iloa ja onnen tunnetta. Gösta on vaan niin ihana ja huippu, tässäkin.

Kuva Anssi Mäisti.