Käytiin eilen taas Minnalla kylässä Caruson kanssa. Minnalla on aina hyvin stimuloiva vaikutus piccuiseen, jotenkin he molemmat ovat nopeita reaktioissaan, kiihkeän energisiä ja muutenkin samalla aatopituudella. Caruso tykkää Minnasta aivan älyttömästi (ehkäpä Minnan tarjoiluilla on pieni osuus, kun hän välillä lenkillekin tuo mukanaan herkkuja koirille makkarasta lampaanpaistinpalasiin), mutta oma osuutensa on luoneiden samankaltaisuudella.

Oltiin tunnin verran jo lenkkeilty kera isojen poikien ennen kuin lähdettiin kylään. Caruso oli ovella jo ai-van intona, tää paikka ja nää tyypit on siis tosi jeeeees!

Vierailu oli sangen myrskyisä; Caruso pani parastaan (kun kerran siihen oikein kannustettiin). Taka-ajatuksena oli taas muistuttaa lapsille jotka koiraa kinuavat, että koira on muutakin kuin paikallaan istuskeleva silityskohde. Tähän tapaan kyläily sujui:

Nikke: - Äitiiii, nyt se vei mun pipon, yäääääk se on kohta ihan kuolassa!!!!!!

Ninni: - Hei äiti, nyt se vei sun paidan....  nyt se hyppii sängyllä!

Nikke: - Se vei mun nallen.... älä ota sitä!!!!

Minna: - Mistäs nää mun villasukat tähän tuli.....?

Ninni: - Sen pää on mun koululaukussa, se kaivaa jotakin mun penaalista.

Minna: - On sillä vauhtia, se on niin mainio, ja tuo sen pylly on niin ihana, kuin karhulla.

Anu: - Tähän Caruso, annapas mun lippis takaisin.

Nikke: - Hihiiii, kato miten se tykkää RangaTangasta.... hiihiiiii

Ninni: - ÄÄää mä laitan nyt kyllä mun huoneen oven kiinni.

Anu: - Laitetaas Carssulle vettä, sillä on varmasti jo jano. Parasta laittaa kuppi kodinhoitohuoneeseen.

Minna: - No nyt se kaatoi tuon vesikupin!

Mika: - Äläpäs ota niitä mun kenkiä!

Nikke: - Nyt se toi ton vesikupin tänne eteiseen, täällä on märkää.

Mika: - Mitäs ihmeellistä ääntä Niken huoneesta kuuluu?

Nikke (vastaa huoneestaan): -Caruso järsii jotakin, mut ei se haittaa.

Ninni: -Tässäkin kohtaa on märkää... ja tuossa.

Minna: - Ota rätti ja kuivaa, voi voi sentään sinua Caruso, olet sinä sellainen söpöliini!

Ja kaikilla oli niin mukavaa, toivotettiin pian taas tervetulleeksi uudelleen.