Oijjoijjjoi sentään, miten iiiiihqu voi olla  russelinpentu, ikää 8 vkoa! Meillä kävi Ellun Riski (minun ehdottamani nimi,huom huom!!) kylässä. Riski on pian viikon ollut omassa kotonaan, ja pikku hiljaa alkaa tutustuminen suuureen maailmaan.

Reipas terrierinpentu toden totta! Häiriintymättä leikki leluilla vaikka meidän pojat kommentoivatkin aina välillä: "Miiiik siiiis me ei pääääääästä??? Miiiiiks muka ei??????????"

Mä osaan jo vähä istua käskystä, ja varsinkin ilman.

Mä osaan kans tosi reippaasti kulkea hihnassa.

Mut nää lelut on silti mun ykkösjuttu!

Tollanen hirveen iso musta kävi mua haistamassa ja murahtikin vähän.., mitähän tässä nyt pitäis...

Et hitto vie sitä mun lelua, voi perskutti sentään!

Kattokaa ny kummää olen söötti!

Muut saivat odotella vielä Riskin tapaamista, kun hän on sentään niin mahdottoman pieni vielä.

 

PS Löysin lapun, jossa on pohdittu Caruson nimeä aikoinaan. Osa on peräisin jostakin 5000 00000 000 koiran nimeä -listalta ja osa ihan vain päästä. Näitä lappusia oli aikoinaan useampiakin. Tällä listalla olivat: Eppo, Erro, Bero, Bart, Bivo, Bodo, Jello, Jens, Easy (hah tää vasta oliskin ollut), Hali (tyttöjen nimi), Hero, Hopla (edelleen kiva, tyttömäinen), Horna (tykkään), Jeti, Parlo, Prima (tykkään), Rhino = Rino, Taito, Tenho ja työnimenä käytetty Bamse (oli listalla pitkään).